sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Juhannusta ja muuta...

Heippa :)


Maratoonipostaus- tulossa... Hope you guys jaksatte lukea!


Ihan ekana täytyy sanoa, että mua naurattaa aiva sikana täälä, kun tv:stä tulee Rakkautta vain- elokuva ja siitä on niin hyvät muistot. Joskus teinivuosina pyysin Tarjaa kylään ja meidän piti vissiinki vain kattoa elokuvaa, mutta jostakin kumman syystä se meni sitte vähä aiheen vierestä ja pullot sihahteli auki. Noh, ilta kului aika nopeasti ja meillä oli oikeinkin teinimeininki, soiteltiin kaikkia olemattomia puheluita ja meillä oli hienot uudet nimetkin, Minna ja Erja, mutta en nyt muista kumpi oli kumpi :D Seuraavana päivänä Tarjan äiti sitte kysyi Tarjalta, että no, mitäs elokuvaa kattoitte? Tarjan hätäinen ja varmaan todella uskottava vastaus oli: Ööööö, Rakkautta vain :D

Tylsää torstaina..

Täällä minä kotosalla istuskelen televisiota katsellen ja netissä pyörien.. aivan oikein lauantai-iltana, JUHANNUKSENA :D Eilen meni hitusen liian lujaa ja siitä saikin sitten paha palkkansa, nimittäin virtsatientulehduksen ja pahan sellaisen!

Se tuntui jo eilen tosi lievänä, mutta se sitten vähä niin kuin meni ohi, mutta tänään se vain paheni, ihan muutamassa kymmenessä minuutissa. Kuumettakin oli, mitä mulla ei oo ikinä ollu tän taudin aikana. Sitten kun tosiaan pääsin lääkäriin, niin sain onneksi kuurin ja otin heti kaksi pilleriä, mutta ne ei auttanut mitään ja aiva itkua väänsin, (aikuinen akka) kun mahaa poltti ja koko ajan oli kova vessaan pääsyn tarve. No pari tuntia vielä kärsi sitä hirvitystä ja otin toiset kaks niin auttoi pariksi tunniksi ja nyt taas tulossa takaisin ne oireet :(

Eikä siinä vielä kaikki: Istuin tovin vessassa ja aina kun tuli pieni liru, tuntui siltä kuin joku olis laittanu haavaan partavettä ja sitten mun jaloista katos tunto, ne puutui totaalisesti ja yritin varovasti siitä nousta, niin aivan kuin mun jalanpohjis keskellä olis ollu pallot, no minähän sitte kaaduin vessan seinää vasten. Pikku hiljaa alkoi taas tunto palata jalkoihin, kunnes istuin sohvalle, ne puutui niin kovaa, etten saanu nostettua edes jalkoja ja menin aivan paniikkiin. Tämä tapahtui niitten kahden ekan pillerin jälkeen, jotka ei vaikuttanu mitää. Vettä on menny paljon, mutta siltikään sitä kusta ei tuu kuin pieni liru :(

Näillä mentiin eilen :) Ostin tuon nahkatakin Jurvan kirpparilta (Huushollin aarteet) 8:lla eurolla. Oon löytäny sieltä paljon muutakin kivaa aina :) Pari takkia, laukun, pari paitaa, Partylite- juttuja ym.

No eilen sitten vietettin juhannusta tyttöjen ja poikien kesken :) Grillailtiin ja chillailtiin, mölkyt jo kroketit vai kriketti jäi harmi vain pelamatta, mutta ehtiihän niitä pelata muutenki. Meillä oli tosi kivaa ja juotavatkin meni niin kovaa hattuun, että muistikuvat on hieman hataralla pohjalla :D Anteeksi niille, jotka on joutunu mua kestämään, kattelemaan ja kuuntelemaan!

Tytöt <3 (ja mun pää on isoo ja ruma!)

Mentiin sitten loppuillaksi Sällille lauleskelemaan ja viettämään iltaa, kivaakin vissiin on ollu (kait) eikä menny kaikki rahatkaan :D Onneksi oon sitte vain menny sieltä äitin työ ja äiti on nauranu mulle koko kotiinmenomatkan :D Mua ei sitte enää kolmen aikaan yöllä naurattanu, kun melkein 5 tuntia joutui oksentaa. Oli poijat kauhia olo! Noh, ei siitä juhannuksesta sen enempää, ens juhannusta odotelles!


Sitten tässä muutama viikonloppu takaperin saatiin vähä pientä hemmottelua ja se tuli ihan täytenä yllätyksenä, pojat laiminlöi mua ja Heidiä, eivätkä tulleet moikkaamaan meitä töihin, niin korvaus oli tämä :)

Ja hyvää oli :)

Sitten mun sukka kasteltiin samana iltana ja hyvityksenä oli nämä:

Kivoja kukkia oli, mutta sain niistä myöhemmin ranteeseen jonku kutinakohtauksen :D
Noh, ajatus tärkein tietysti :D


Mitäs mulla nyt sitte vielä olis...

Ai niin, meidän takapihasta. Tuo ukkelini on saanu sielä tosi paljon aikaan, laittanu reunakivet, laittanu puskanjuurille haketta, istuttanu uuden nurmikon ja kaikkia mahdollista :)

Kun mietitte, että tästä on niinku joskus lähdetty..

Eikö olekkin kaunis näky ollu joskus :D

Mutta nykyään sitte...

Vielä on tekemistä vähän, mutta suurin urakka on tehtynä, harmi kun en oo voinu osallistu tuohon yhtään, kun työ on vieny kaiken ajan.


Ollaan tässä nyt suunniteltu kaverin 3-kymppis kemuja ja voin sanoa, että hiemanko tulee hyvät kekkerit, Tiina the seremoniamestari :D Kyllä ne pippalot varmaan muistetaan aina!

Joskus vanhan blogin aikaan laitoin kuvan mun valmistujaismekosta, jonka Elokselta tilasin ja sehän ei todellakaan menny mulle päälle ja mä masennuin ihan täysin ja halusin laihduttaa siihen. No sehän meni mun äidin päälle aivan heittämällä ja jäi vähä tilaakin, niin ajattelin, että ei perkele, kun pitääkin paljon laihtua, no katsokaapas :)

Siinä se nyt on ja mahtuu! Puku- ongelma serkun häihin ratkaistu, bolero vaan tuohon päälle, niin hyvä tuloo :)

Sitten ehkä se isoin uutinen..

Nyt on enää tavoitepainoon 17kiloa, elikkäs elikkäs, tältä flikalta on nyt karissu kiloja 50! Kävin eilen ja tänään puntaris ja en meinannu millää uskoa silmiäni kyllä! Enää pienen pieni pinnistys, niin olisin "normaalipainoinen". En halua olla mikää luikku todellakaan, sellainen sopiva :)
Olin niin happy, että päätin sitte ostaa ittelleni jotaki kivaa, tai no tilasin, mutta ostamistahan sekin on, niin Gina Tricotista 2 paitaa :) 


Ei mulla nyt muuta sitte :)

Hyvää juhannusta!



-Tiina-

1 kommentti:

  1. Hei!

    Kaunis olet ja muutenkin ihana! Ja kaiken lisäksi omaat hyvän lauluäänen! Eli huippupakkaus! Niin ja hyvää ruokaakin osaat tehdä ja ja ja....
    Ja AIVAN HUIPPUA toi saavutus 50 kg!!!!! ONNEA Tiina! Mullakin olis se n. 17 kg joka pitäs saada pois....Vaikeeta on, vähän on mennyt. Lykkyä sulle ja lauluskabatkin on pian!!!
    T: Tarja H.

    VastaaPoista