keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Cleaning up.

Heissansaa :)


Täälä mä aamutakissa aina vain hillun ja kello on jo vaikka mitä! Mutta mihinkäs mulla vapaapäivänä kiirusta on, ei sitten yhtään mihinkään :) Mutta en ainakaa leivo mitään! Eilen leivoin aamupalaksi sämpylöitä ja tietys pari pellillistä pullaa piti pakosta leipoa, mutta sain onneksi suurimman osan pakkaseen :) Eilen heräsin puoli kolme yöllä ja enkä saanu enää nukuttua, nukahdin sitten yhdeksältä illalla, sinnettelin sinne asti ja nyt tänään sitten heräsin 8 aikaan aamulla, että vähän järkevämpään aikaan :D Ps. Mun tukka tarvii tasausta!

Tänään oon ajatellu pitää siivouspäivän, kun tuo mun karvatti lähtee töihin ja pois jaloista :D Mä en oikein tiedä mistä tämän kämpän siivoamisen aloittaisin, ehkäpä pölyjen pyyhkimisellä ja pyykin pesulla. Jotenki ei tää siivoaminen nyt taaskaan huvittaisi, mutta pakko se on.

Eilen sitten käytiin tuon ukkokullan kans ettimäs mulle perjantaille jotain päällepantavaa, ei sitte mistään mitään, noh, huomenna uusi yritys :) Ollaan perjantaina menos porukalla kattomaan Seinäjoelle Francinea, toivottavasti tulee hyvä reissu :) Saadaan kaveripoikakin kuukauden Irlannin-reissulta takaisin ja kyllähän sitä on jo ikävä ollukkin :) <3

Pesin mun talvitakin maanantaina, kun pääsin kotiin ja vähäsen mua hirvitti, jos sille käy huonosti tai ettei se pesseennykkään, mutta ei onneksi tapahtunu mitään ja tahrat lähti :) Vaalean takin huonot puolet, kaikki paska näkyy heti! Mutta kyllä mä silti tuosta harmaasta takista tykkään, kun aina on ollu mustaa kaikki :D

Jännä, kun en enää kaipaa mun huulikorua, siitä oli tosi vaikea luopua, mutta nyt melkein 2kk ollu pois. Johtuen ehkä mun kipeästi vetäytyneiden ikenien ansiosta :(

Yks päivä etsin kipeästi yhtä nettisivua, missä oli kuvia, joihin sait oman kuvan liittää ja sitten äiti rakas onneksi hoksasi, että yhdessä kuvassa lukee se nettiosoite :) Sielä oli vaikka mitä kivoja kuvia, joihin voi oman kuvansa liittää :) Tässä parikin nettisivua jos kiinnostaa:

www.funphotobox.com

www.photofunia.com


Jos sitä sitten alkais kattelemaan rättiä ja pesuainetta. Nyt mä myös ajattelin kollata ton mun vaatekaapin läpi ja laitan sieltä varmaan kaikki menemään, kun en ikinä sieltä mitään tarvi. Tarvis vaan uusia tilalle, mutta tuo rahapolitiikka on aina ongelma!

Hauskaa keskiviikkoa kaikille!


-Tiina-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti