maanantai 26. marraskuuta 2012

Viikonlopun satoa.

Heippa!


Viikonloppu oli ja meni, onneksi :D! Taas seuraava tulossa ja sitten oliskin vuorossa perjantaina asiakkaiden pikkujoulut ja sunnuntaina meidän työporukan omat pikkujoulut, hyh hyh, kun pitää paljon taas juoda :D No ei nyt sentäs... Ja perjantaina musiikista vastaa Three Wishes :)

Perjantaina oltiin tosiaan kattomas sitä Francinea Seinäjoella Ilonas ja oli aiva huippu keikka pojilla, tykkäsin :) No eipä siitä reissusta muuta mainittavaa sitten ollukkaan. Mutta kiitos sille herrasmiehelle (tai no poika se oli), joka olis lupautunu viemään meidät kotiin taksilla, jos meidät olis jätetty sinne. Sitte se oli vielä odotti, että se varmasti näki, että me päästään autoon. Kiitos M :)<3 Mun laukusta taas kerran löytyi EI-MULLE-KUULUVAA-TAVARAA, mutta omistaja löytyi onneksi :D

Ei kyllä tarvi mennä enää Sjoelle baariin. Oon ollu viimeksi ennen tuota reissua joskus kolme vuotta sitte ja yhtä fiasko reissu oli bändiä lukuunottamatta tietysti :)

Tulin eilen kotiin ja haettiin samalla reissulla mussun kans kunnon kebabit uudesta pizzeriasta ja oli yli huippua :) Oon syöny siitä annoksesta kolme kertaa ja kerran olis vielä syöny, mutta perunat ei ollu enää niin hyviä, kun ne lämmitti mikros, niin heivasin menemään sit loput perunat.

Nyt tuo karvaisempi puolisko on palokunnan treeneis ja mä odottelen sitä jo kovaa kotiin, kun se hakee mun leipomisvärkit samalla kaupasta :) Se halus, että leivotaan ja voin olla satavarma, että minä leivon ja herra syö :D Sitte jos ehtis illalla vielä saunaan, tai jos jaksaa mennä.

En oo oikeastaan tänään tehny yhtään mitään, ollu vain ja ihmetelly. Huomenna on mun siivouspäivä, kun tuo yks on iltavuoros, eli pois jaloista :D

Mä sitte tykkään tuosta mun hiusdonitsista jonka kesällä ostin, aiva äly varma :D Ostin kaks noita silloin, isomman ja pienemmän, mutta tuota isoa oon käyttäny vain, se on paljon kivempi, enkä kyllä tiedä missä se pieni edes on. Huomioikaa mun ihanat niskavillat! Systeri veti ne perkele joskus koneella pois ja voi taivas mikä näky :D


Tässä teille kivan rauhallista kuunneltavaa :) Tästä on tullu mun suosikki biisi Cheekin ja Jonnen Anna mä meen- biisin jälkeen :)

Erin- Vapaa


Hauskaa maanantai-iltaa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti