torstai 26. huhtikuuta 2012

Moi kaikille!

Hei vain kaikille tasapuolisesti!


Tässä isän luona kyläillessä ajattelin kirjoitella hieman kuulumisia tältä viikolta...

Tätäkö siis kutsutaan duunarin arjeksi, kun mun nimi lukee kolmessa eri firman työsopimuksessa?
Elikkä joo, ihan tämä vanha homma jatkuu pubin puolella viikonloppuisin, sitten silloin tällöin oleva homma kuntoutuskodilla ja toki nyt kesällä sitten pidempi pesti.... mutta tänään kävin hakemassa työvuoroja kolmanteen paikkaan, jossa on vielä pidempi pesti kuin kk:lla. Oon helvetti ihan pihalla varmaan kohta, että missä mun pitää olla ja koska, kun mulla on päiviä siellä ja toisia päiviä taas eri paikassa :D Mutta mä oon vielä nuori, niin enköhän mä kärryillä pysy, hope so :D

Ja sitten suurin kohokohta seitsemään vuoteen, PÄÄSEN KOSMETOLOGILLE KASVOHOITOON!!! Siitä on aika lailla se 7 vuotta, kun oon viimeksi ollut kosmetologilla. Tokikin vasta 11.5, mutta mikä on ihanempaa, kuin mennä perjantaina suoraan töistä toisen hellään huomaan ja jatkamaan töitä naama punaisena illalla asiakaspalvelijana :D No aiva sama, vaikka näytänki ravulta!

Sitten taas puntari-juttuja... elikkä, kun manasin siitä painonlaskun jämähtämisestä pari postausta sitten, niin nyt on taas alkanut paino laskea ja 2 kiloa oon taasen kevyempi :) Hyvää vauhtia menos alaspäin taas ja oon oikein onnellinen :)

Mulla ei oo muuten ollu ikinä sellaista ongelmaa, että joku paita tai vastaava ei menisi tisseistä kiinni, mutta tänään sitten oli, Kauhajoen upouudessa Citymarketissa mulle kävi näin ja se paita/mekko oli niin hieno ja mua ihan oikeasti ekaa kertaa elämässäni vitutti tosi kovaa jättää jotain kauppaan nuon naurettavan asian takia! No, ei voi mitään..

Oliskohan mulla teille vielä jotain järkevää sanottavaa... öö... ei kait...
Btw, mun iskä on niin sopeva <3



-Tiina-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti