keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Moi!

Taas on kuukausi vierähtäny viime postauksesta.

Mulle ei oikein kuulu mitään erikoista, työttömänä tässä elellään, paitsi viikonloppuisin. Oon käyny työkkärissä ja täytellyt lappusia. Tänään rakas ystäväni soitti työmaaltaan, että sielä olisi sijaisille tarvetta, tietysti meen jos mahis on. Olis kiva saada edes jotain hommaa, millä elättää itteään ja vähä tuota miestäkin, ettei sen tarvisi mulle aina ostella tupakkia 2 viikkoa ennen loppukuuta.

Ja mitä tähän tupakkiin tulee, niin oon miettiny sen lopettamista ihan tosissani, mutta en tiä vaan miten sen tekis. Toki se halu pitää lähteä ittestä, mutta kun ei piru vie oo niin paljon tahtoa vielä. Kyllä mä uskon, että se kohta tulee vastaan, että nyt ei enää imuakaan.

Laihtumisen saralla ollaan hyvällä mallilla kuten pitääkin :) Elikkäs paino on laskenu viime postauksesta n.10 kiloa ja senttejä on vyötäröstä on lähteny nyt 47cm ja lantiokin on alkanu kaventumaan samaan tahtiin vyötärön kans, kun sehän elää ns. omaa elämää sen alkuvaiheen, että hitaammin kavenee. Eli lantiosta on lähteny sellaiset 45cm. Oon kyllä niin tyytyväinen täman hetkiseen tilanteeseen, että piru vie :) Jos saisin vielä sellaiset 20 kiloa pois, niin vois olla aika hyvällä mallilla jo se paino :) Eli 60% ylipainosta on selätetty, vielä se 40% pitäis saada pois, niin olis normaalipainoinen.

13.3 olin sielä 3kk kontrollis ja kaikki oli hyvin niin kuin pitikin. Olin saanu aiheutettua ittelleni B- vitamiinin "yliannostuksen", mutta ei se vaarallista oo kuitenkaa :D Proteiiniarvo mulla oli hiukan matalalla, että lihaa, kanaa, kalaa ja kananmunaa vain päivittäin niin johan nousee! Käytiin samalla mamman kans kirpparilla ja käteen tarttui nämä:


Maksoin näistä 10e yhteensä. Tarttu sieltä mukaan ruskea pitkä neuletakki 3€, musta isokauluksinen villapaita 6€, harmaa-valkoraitainen kauluspaita 5€ ja sitten tämä H&M:n kevättakki:

.... ja vain 2€!!! :)

Ai niin, laitoin tuos maanantaina kaverille viestin, että joku päivä aikaistaan skumppapullo, että kun mun paino ei ole enää 3- numeroinen vaan 2-numeroinen, oon niin onnes!!! Jeee, hyvä minä!!!

Ystävät on parhaita <3


Sain rakkaaltani tänään valmistujaislahjan ja aukaisin sen ihan äskettäin ja oli kyllä kiva lahja!

 Elikkäs tällä puolella lukee "Onnea vastavlmistuneelle RAKKAALLENI"

Ja toisella puolella mun kuva :)

Tänään asennettiin meidän ihanat Gaia- lampetit paikoilleen ja olihan siinä mittaamista ja vähän ongelmiakin ilmeni, kun toisessa lampetissa oli laitettu se kiinnitys- juttu väärinpäin, niin se jäi sitte 3mm ylemmäksi kuin toinen, mutta ei se nyt näy kuitenkaan, että se on ylempänä.

Onhan nuo nyt pirun hienot vain :)


Näkyy tuos vasemmalla vähä meidän uusia kevät-verhoja, Ellokselta 9€ :)

Tämän illan nyt sitten vietän ilman tuota mun rakastani, nimittäin yötöihin tuo lähti ja huomenna sama homma. Mun pitäis mennä nyt laittamaan pyykit kaappiin ja jos sais vaikka pestyä loput tuolta korista pois.

Eipä mulla taida olla tässä kohtaa muuta jutusteltavaa olla. Katsotaanpa sitten taas joskus myöhemmin, toivottvasti ei menisi taas kuukautta, kun saan tänne kirjoitettua jotain teille.


Ai niin, mielipiteitä kiitos: Mä haluaisin vähän vaalentaa tukkaa vielä vähän, mutta en ihan blondiksi.. Mitä mieltä ootte?



Hauskaa keskiviikko-illan jatkoa kaikille :)



-Tiina-

4 kommenttia:

  1. vitsit!!! niin hienoa tiina!! todella ylpeä olen susta!! ja niin mahtava sisustus-maku sulla myös!!!

    -maija-

    VastaaPoista
  2. Hyvä Tiina! Aivan mahtavaa kuulla, että senttejä ja kiloja karisee ja kyllähän sen muutoksen joka kerta huomaa, kun sut näkee! Älä vielä ressaa sen tupakinpolton lopettamisen kanssa; niinkuin totesit itekin, tulee varmasti se hetki kyllä jossain vaiheessa, ku oikeesti haluu sen lopettaa. Salli itsellesi jotain paheita (tälleen mä ainakin ittiäni psyykkaan, ku joka lääkärireissulla aina siitä kysytään)! Tsemppiä loppurutistukseen!! Sä oot sen skumppapullon ansainnut! :) T: Maria ("momma")

    VastaaPoista
  3. Kiitos kiitos :) Mitä sisustamiseen tulee, mulla on vähä oma tyyli, sekoitan uutta ja vanhaa keskenään, eli ei todellakaan kelpaisi varmaan mihinkään sisustuslehteen :D Täältä kämpästä löytyy kyllä niin paljon kaikkea sekalaista, mutta pääasia kun itte viihtyy :D Joo se tupakki on kyllä mun pahe, en varmaan pääse siitä ikinä, mutta toivotaan, että pääsis.. Viimeistään sitten on pakko, kun jos tuo luoja sois mulle sitä perheenlisäystä :)

    VastaaPoista
  4. Vautsi vau, kyllä se paino karisee! Noi lampetit on ihan jäätävän hienot! Hemmetti ku tulis iteki kirpparilla kierrettyä enemmän mutta en oikein uskalla täällä hesas lähtee ku pelkään et siellä on vaan ryöstöhinnat joka paikas!

    Sulle on muuten tunnustus mun blogissa :)
    http://lohariunelmia.blogspot.com/2012/04/haastetta-ja-tunnustusta.html

    VastaaPoista