maanantai 17. syyskuuta 2012

Ihana viikko ja viikonloppu...

Viikonloppu oli ja meni... Ihana viikonloppu olikin. Sai olla koko viikonlopun kotona, eikä tarvinu stressata töihin menoa, voi kun näin olis edes joka kuukausi, että sais yhden viikonlopun olla vain kotona!

Ihanaa kun on saanu myytyä noita vanhoja vaatteita pois, nytkin sain myytyä yhden pussillisen pois, niin sai surutta käydä kirpparilta hakemas vaatekaappiin oikeankokoista täytettä :) Olin aivan täpinäs tiistaina, kun sain hakea kokoa 40 olevat housut, helvetti vieköön, siitä onkin aikaa, kun sellaiset on päälle mahtunu.

Viime viikolla tiistaina käytiin tuon miekkosen kans pyörähtämäs Vaasan mäellä kattomas tätiä ja sen miestä, kun olivat Ruotsista tulleet, toki siinä samas poikettiin Suvikirppiksellä ja sieltä mukaan tuli musta pitkä talvitakki (2e), mustat housut (1e) ja harmaa neuletakki (2e). Eipä oo enää talvitakki-ongelmia tulevaksi talveksi :). Ruokakauppareissulla Citymarketista tarttui mukaan tosiaan koossa 40 olevat farkut ja eikä ollu hinnalla pilattu nekään, nimittäin 13,5e :) ja huivi alekopasta 6e :)

Talvitakki :)

Torstaina työpäivän jälkeen lähdettiin kummitädin kans viettämään laatuaikaa Seinäjoelle. Oli kyllä aika ankea päivä takana, kun sain nukuttua oikein tunnin yöllä ja aamulla piti herätä kuitenkin töihin. Käytiin valittemas kangas sängynpäätyyn, mikäpä muukaan väri kuin valkoinen :D Kummitäti yritti mulle sanoa, että koita ny ettiä jotain muitakin vaihtoehtoja ja tuumasin siinä vain, että ei oo muita ja se valkoinen sitten otettiin :) Käytiin samalla Ullakko-kirpparilla ja käteen jäi sitten yksi pinkki ja yksi turkoosi Coco Chanelin laukku (yht. 10)

Anteeksi paskat kuvanlaadut :(


Perjantaina oltiin mamman kans kiertelemäs kirppareita Vaasas ja sieltä jäi käteen sitten, Versacen ja D&G ruskeat laukut (yht.17e), nahkatakki (12e), pari paitaa (yht.7,5e) ja mustat tasapohjaiset saappaat (1,5e), että kannattava reissu oli :)

Nahkatakki-löytö!

Versacen laukku :)

Mies tuumas, että olisko sun tämän viikon kirpparikierrokset korvannu jo koko loppuvuoden kiertamiset :D Mutta tuskin vain on :D Mitä kun halvalla saa, niin ei kai sitä oo järkiä mennä maksamaan vaatteista maltaita, kun ne kuitenki jää jo kohta isoksi.


Meillä oli kyllä tosi kiva viikonloppu. Perjantaina leivoin pari pellillistä pizzaa lauantain illanistujaisia varten ja oltiin vain kotosalla muuten koko ilta ja mentiin ajoissa nukkumaan. Lauantaina sitten tehtiin muut syötävät illaksi ja odoteltiin vieraita :) Lähdettiin tästä meiltä sitten porukalla Petri Nygårdin keikalle illalla ja mun täytyy kyllä sanoa, että mä en saa siitä sen keikasta oikein mitää irti, ei se nyt mun mielestä niin hyvä oo.. Ollaan oltu jo kolmen mais kotona ja hyvä niin :) Eilen sitten syötiin lauantailta jääneitä ruokia ja katottiin tv:tä. Mäkin menin nukkumaan jo ennen 12sta illalla, kun olin jo nuokkunu sohvalla tunnin verran :D Sen seurauksena heräsin tänään jo 8 jälkeen.


Mutta eipä mulla nyt sen kummempia tässä ollunna :) Mies lähti palohäytykselle ja laitoin just ruuan uuniin, toivottavasti sillä ei koko päivää mee, että saa ruokaa lämpöisenä.


Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille!



-Tiina-

2 kommenttia:

  1. Mäki olin Petris mutta ei nähty :D Millä sä aina löydät kirpparilta kaikkia ja mä en,epäää :D

    VastaaPoista
  2. Ai säkin oot ollu, ei sitte vahingoskaan olla törmätty :D Mä meen aina vissiin hyväs saumas noille kirpputoreille, että löytyy kaikkia hyviä juttuja :) Huvittais sielä Seinäjoen Lakeuden Shoppikses käydä,ku en oo sinne päässy vielä kertaakaan. Enkä mä varmaan löytäisikään sinne.

    VastaaPoista