keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Keskiviikko...

Mulla on joku "maratooni-väsymys-kohtaus" meneillään! Siis tänäänkin oon jumankekka nukkunu puoli viiteen asti päivällä ja tihkaisi niin kovaa nousta! Siis oon noussu sängysta vasta puoli 6...
Eilen illalla musta tuntui, että olisin voinu syödä taas vaikka ja mitä. Löysin vahingos eilen sitten itse piilottamani pätkis-pussin kaapista ja voi luoja, söin kaks palaa ja hyi venäjä, ei muka olleetkaan sitten hyviä. Sitten taas teki mieli suolaista niitten pätkis-palojen jälkeen ja tein puolikkaan leivän ja sain sen syötyä, niin meinasin räjähtää täysinäiseen olooni! Join illan aikana varmaan kaks litraa vettä, suuta kuivi aiva hulluna!

Mä mietin, että oliskohan kyse nyt taas alkavista naistenvaivoista, kun muutenki tekee taas kaikkia mieli ja kaikkia vois syödä. Kun niitten pitäis nyt alkaa, aivan näillä näppäimillä, mutta kun ei niihin voi ikinä luottaa, kun on tuo PCOS :( Mutta kun ne niin hienosti alkoi viime kuussakin ja viikon kestivät, niin nyt oon niitä toiveikkaana odotellu. Mahaa on vähä nipistelly tänään siihen malliin, mutta ei siltikään mitään..

Tänään oon nyt sitten syöny siinä puoli kuuden jälkeen ekan kerran, vähä niinku aamupalaa, 2dl (150g) makaroonilaatikkoa ja puolikkaan leivän :D Välipalaksi vedin 50g herkkutrio jäätelöä ja voin kertoa, että mulla meinas aiva oksennus tulla, kun haistoin sitä jäätelöä, kun siinä on sitä mansikkaa js vaniljaa.. Koska silloin ennen leikkausta jouduin niitä pusseja syömään ja kun valittin sen Naturdietin, niin siinä oli ainoastaan makeita vaihtoehtoja ja yksi niistä olis mansikka-vanilja, joka oli ainut siedettävä, mitä pystyi syömään. Niin se jäätelö haisi just siltä ja oli kyllä todella lähellä se oksennus :D

Nyt iltapalakseni söin salaattia ja oli pirun hyvä sekoitus kyllä tonnikala, omena, jääsalaatti ja feta, olisin syöny enemmänki, mutta maha ei enää jaksanu :D Ja siihen kylkeen otin kaksi ruis-voileipäkeksiä ja voi taivas kun ne on hyviä :)

Nam :)

Odotan niin ens viikkoa ja lauantaita, serkkutytön (+miehen ja naapureiden) kans ekaa kertaa baanalle ja mulla on pitkästä aikaa viikonloppuvapaa :) Jotain kivaa pientä purtavaa vois keksiä illaksi, ehdotuksia otetaan vastaan. Pizzaa ajattelin yhden pellillisen pyöräyttää ja salaattia, sitte jotain muuta pitäis miettiä vielä.

Nyt mä vaan nuokun täs sohvalla ja katton Ally McBealia ja vois taas kohta mennä nukkumaan :D Ei tässä nyt oo oltukaan vasta kuin vähä yli 6 tuntia hereillä :D

Hyvät yöt ja kauniit unet!



-Tiina-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti