keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Plussaa ja miinusta!

Mä oon nyt kyllä niin kiukkuinen ja ihmeissäni..

Eilisen päivän miinukset.. Kävin koululta hakemas työssäoppimiseen olevat paperit, sitten näin tämän opettajan jolle mulla oli muka tehtäviä tekemättä ja kysyin, että mitä ihmeen tehtäviä mulla on sulle tekemättä? Ei mitää, tentti sulta puuttuu. MITÄÄÄÄÄ????! En ollu uskoa korviani siinä kohtaa.. Ei mulla pitäny olla mitään tenttejä enää! Pitkään asiaa selviteltyämme kuraattorin, (joka valvoi kyseisen kokeen, kun sen kesällä tein) opon, (joka ilmoitti mun päässeen kyseisestä kokeesta läpi arvosanalla T1) ja erityisopettajan kanssa, selvisi sellainen asia, että en ollutkaan päässyt tenttiä läpi ja hupsista, kukaan ei ollutkaan informoinut mua ja olin siinä uskossa, että mulla ei oo tenttejä enää! V***U!

No onneksi sain sitten tenttiä täydentävän tehtävän ja aihe oli niin mielenkiintoinen kuin lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö :( Tästä aiheesta mun täytyy kirjoittaa essee ja hakea kirjastosta aiheeseen liittyvä kirja minkä pohjalta esseen teen.

Ja sitten tämän päivän plussat: Jaksoin siivota koko kämpän, pestä pyykit ja tehdä ruokaa! Juhuu, hyvä minä! Toki oli muutama tauko välissä, kun meinas totaalisen puhti loppua. Ja sitten se ISOIN plussa asia: Mittailin tänään itteäni, lantiota, vyötärötä jne... ja.... Mun vyötäröstä on lähteny 27cm! Ihanaa kun voi sanoa omistavansa vyötärön!


Nyt sinne kirjastoon... Katsellaan illemmalla lisää, jos jaksan skriivailla näistä päivän jutuista...See ya!




-Tiina-

2 kommenttia:

  1. Hei!

    Johan oli taas hyvin informoitu! No hyvä kun asia selvisi! Toi tehtävä on mun mielestä aiheeltaan raskas, mutta mielenkiintoinen! Sen kyll selvität hienosti!
    Voi apua!! 27 cm!!! Kunpa minäkin, mutta ei...hyvää vaan syön..plääh!
    T:Tarja H.

    VastaaPoista
  2. Uuuuuuu onpa paljon lähtenyt!! Hienoa!

    Noi tentit on aina rasittavia, nimimerkillä itellä jääny prosentin alle läpipääsystä, hieman vitutti. Mutta olis varmasti vituttanu enemmän jos kuulisin jälkeenpäin etten ookaan päässy tentistä läpi!!

    Tästä tulikin mieleen että pitää tarkistaa onko yhen uusinnan tulokset jo tullu (tein sen tos joulun alla, luulis olevan nopia korjata ku oli vaan 5 ihmistä mun lisäksi uusimas sitä... mut mistä sen tietää.)

    VastaaPoista