sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Hyvää Uutta Vuotta!

Täällä istuskelen kotosalla yksinäni kattellen netistä sarjoja mitä on jääny näkemättä. Joka puolella räiskyy raketit ja nukuttua ei saa varmaan moneen tuntiin. Mies on viettämässä uutta vuotta ja minä sitten jäin kotiin, kun ei ollu oikein kiinnostusta lähteä, kun oon nukkunu tosi huonosti koko viikon. Ihana olla kotona ja köllötellä sohvalla ja kattella tv:tä villasukat jalassa, oloasu päällä ja välillä kattoa ulos, kun näkyy tosi hienoja raketteja. Toisaalta olishan se kiva jakaa jonkun kanssa tämä ilta, mutta ihan kivakin olla välillä yksin :) Ostin kaupasta nakkeja ittelleni ja nyt oon syöny paketista kolme ja oon ihan ähkys :D Tänään päivemmällä mulla meni taas tukkoon nuo putket ja jouduin oksentaa.. Kun ei aina välillä muista pureskella kunnolla. No mutta onneksi se ei oo kuitenkaan sinänsä vaarallista vaikka oksentaakin.

Eilen oltiin kattomassa systerin ja äitin kans akustinen keikka ja mitä voi taas sanoa, ihan huippu! Jotenki taas ylitti odotukset :) Kello on nyt 12!!! Hyvää uutta vuotta kaikille!!!!

Mä oon miettiny, että haluaisin taas tumman tukan. Siis ihan kokonaan tummanruskean, ei raitoja, ei mitään ylimääräistä. Kun mun tukkahan nyt on tälläinen...

Tukka tarvis kyllä kipeästi tasausta ja vaikkapa haudehoitoa, öljyhoitoa tai ihan mitä vain, että se tulis vähän parempaan kuntoon. Nyt en oo pitkään aikaan värjänny kuin tyveä ja laittanu muutaman raidan.
Mutta pitääpä miettiä vielä...



-Tiina-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti